Aktualności

03.07.2018

Opłaty. CHF do Banku BPH/Problem rozwiązany/rozliczony

Aktualizacja 02-08-2018

Szanowni Państwo – Klienci banku BPH,
Miło nam poinformować o pozytywnym zakończeniu i rozliczeniu niemiłej sprawy opłaty 25 CHF/ przelew do banku BPH, która była pobierana przez szwajcarski bank UBS dla przelewów zlecanych w terminie 29.06 -19.07.
Tym inkantor różni się od banków, że działając w Państwa interesie, sami wyszukaliśmy komu została pobrana opłata, rozliczyliśmy ją i z własnej inicjatywy zwróciliśmy – nie, nie trzeba nas prosić czy składać reklamacji J.
Saldo Państwa środków w CHF w serwisie inkantor zostało powiększone zwrotem pobranych opłat z tego tytułu. Również w dokumentach księgowych znajdą Państwo dokument „Nota uznaniowa” która potwierdza fakt dokonania zwrotu środków.
Z obserwacji własnych i zapewnień banków potwierdzamy, że komunikacja dla waluty CHF z pominięciem agenta rozliczeniowego UBS została przywrócona i przelewom zlecanym od 19.07 (lipca) nie towarzyszy już niemiła niespodzianka -25 CHF.
Kończąc tę niemiłą i nastręczającą nam dużo dodatkowej pracy sprawę, pozostajemy dalej do Państwa usług.
Dziękujemy za Państwa zaufanie, zrozumienie i cierpliwość.

Z wyrazami szacunku,
Rafał Łyczek
Prezes Zarządu

Aktualizacja 18-07-2018

Szanowni Państwo,
Każdy frank z nienależnie pobranych opłat 25 CHF/przelew przy przelewach do Banku BPH które pobrał Bank UBS zostanie Państwu zwrócony.
Gwarantuję osobiście z imienia i nazwiska.
Rafał Łyczek
Prezes Zarządu
Ps. Prosimy jednak jeszcze o odrobinę cierpliwości.

Z informacji nieoficjalnych jakie uzyskaliśmy dosłownie przed chwilą od Kierownictwa banku BPH, (za co serdecznie dziękujemy bankowi  BPH) wynika, że z dniem dzisiejszym tj. 18-07-2018 została przywrócona komunikacja bezkosztowa po stronie odbiorców dla przelewów CHF, zlecanych z inkantor.pl do banku BPH w celu obsługi kredytów walutowych. 

Zatem przelewy zlecane przez Państwa od dnia 18-07-2018 nie powinny być już obciążane opłatą 25 CHF, która występowała w okresie 1-18.07.2018.

Niestety mimo kolejnych, dzisiejszych kontaktów z mBank S.A. nie mamy jeszcze oficjalnego potwierdzenia od Banku powyższego stanu rzeczy. 
Cały czas działając w Państwa imieniu oczekujemy na rozpatrzenie reklamacji w zakresie: 

-potwierdzenia rozwiązania problemu tj. przywrócenia kluczy komunikacyjnych między bankami 

rekompensaty i zwrotu naliczonych i pobranych Państwu opłat w kwocie 25 CHF dla przelewów przez Państwa zlecanych w okresie 1-18-07-2018 

Jesteśmy po tej samej stronie, zależy nam aby Państwo nadal z korzyścią mogli korzystać z naszych usług.

Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby pobrane opłaty były uzupełnione przez winnego całego zamieszania na Państwa rachunki kredytowe, a także aby zgłoszony problem został systemowo wyeliminowany przez banki tak, aby kolejne raty Państwa kredytów w Banku BPH mogły być przekazywane już bez umniejszania przed zaksięgowaniem przez bank docelowy.

Z wyrazami szacunku,
Zespół inkantor.pl

Powrót W górę